Uczniowie klasy pierwszej w wolnym czasie planowali i wykonywali proste gry-ściganki, samodzielnie i z pomocą dorosłego układali zasady gry, których trzeba przestrzegać podczas zabawy. Podczas tworzenia gry dziecko samo ustalało reguły, co pozwala mu nabierać pewności siebie i chętnie takich reguł przestrzega. Gry wymyślone i narysowane samodzielnie są też o wiele bardziej atrakcyjne. Konstruowanie tych gier planszowych przez dziecko to metoda intensywnie ćwicząca i rozwijająca mowę, okazja do rozumowania przyczynowo–skutkowego, nauka kodowania informacji, lepszego rozumienia aspektu porządkowego i kardynalnego liczby naturalnej. W tworzeniu nowej gry wiodącą rolę spełniali dorośli, dziecko mu pomagało. Wspólne tworzenie gier wymagało też nieco wysiłku, ale na pewno służyło wzmacnianiu potencjału twórczego dziecka, które uczyło się także bez obaw realizować własne pomysły i wdrażać twórcze rozwiązania. Brawo Rodzice i uczniowie klasy pierwszej!
Najnowsze posty
-
Zbieramy kasztany dla Antosia
2 października 2024 -
Zajęcia sportowe WIGRY SUWAŁKI
1 października 2024 -
Dzień jabłka
1 października 2024
Tagi
AquaPark
balkarnawalowy
biblioteka
Chaos
doradztwozawodowe
innowacja
jezykangielski
klasaI
klasaII
klasaIII
klasaIV
klasaV
klasaVI
klasaVII
klasaVIII
konkurs
konkursplastyczny
Kosmos
krecibajka
kronika
Lekcja Enter
matematyka
OddziałPrzedszkolny
Oddział przedszkolny
OddziałPrzedszkolnywPoddubówku
odnajmlodszychlatzdobywamyswiat
Porządek
pożegnanie
projekt
punktprzedszkolny
Punkt przedszkolny
Rada Rodziców
rekrutacja
remont
sala
sport
szachy
turniej
TUS
Wielkanoc
wigilia
wiosna
woda
wycieczka
zajeciakorekcyjnokompensacyjne